Thursday, April 06, 2006

Pisang Oh Pisang

Written on 19th May 2005




Pic1 = Hari ni saya ditugaskan oleh Ummi menjual pisang. Ummi kata, untuk menjadi busineesman berjaya, saya kena membuat latihan tubi dari kecik dgn menjual pisang2 yg nenek beri.
Pic2 = Saya dah berbedak, walaupun macam tepung kurmak, saya tetap cute miut.





Pic3 = Ehhhhh...berat jugak yerr pisang nieeee..
Pic4 = Macam mana yer nak carik pelanggan?, daripada menyanyi "Pisang O pisang" macam kak Siti tu, yg dah ketinggalan zaman, saya rasa saya nak mempergunakan kecomelan saya untuk mendapat simpati hihih..





Pic5 = Makcik! Makcik!....Bukaklah pintu, saya nak jual pisang, pisang saya lemak manis, sedapppp....ehhh makcik! bukaklah pintu!!! saya dah lama tunggu kat luar nie
Pic6 = Haaaa..baru sekarang makcik nak bukak pintu yer, udahlerrr pisang nie berat...




Pic7 = Nah!!!, semua nie saya jual chepuluh sen sajeee, mekaceh makcikkkkk...jual yerrrr....

No comments: